Blogolni Blogosoknak Blogosokról

Igazából ez egy mindenes blog, de főleg játékokról filmekről fog szólni. De ha lesz egy két fontosabb hír, vagy jó poén, közzé teszem azt is. Ez az e-mailom: blogdiktator@citromail.hu. Panasz, oldallal kapcsolatos dolgok, hírek és egyéb dolok beküldése.

Archívum

Propaganda a köbön!!!

2012.08.09. 09:19 BlogDiktátor

Elképesztő! Újabb mocskos amerikai propaganda film keszül mely a Zero Dark Thity névre fog hallgatni. Talán jó lesz a film, de ez még nem zárja ki az amerikaiak mellveregető arrogáns, mindenkit legyőzünk viselkedését. A filmről annyit tudni, hogy Osama bin Laden elfogásának előzményeit mutatja be, sőt talán bemutatják magát az elfogást is. Már most készüljünk fel , hogy az IMDb-n meglesz a kilencese.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freddyD 2012.08.10. 08:06:37

Nem tudhatod, hogy propagandafilm lesz-e. Nem kell ördögöt a falra festeni. Ez egy jó filmes alapanyag (talán mondjuk még korai), amelyet remekül be lehet mutatni viszonylag objektíven is

BlogDiktátor 2012.08.10. 08:17:59

@freddyD: Én odaírtam, hogy a film talán jó lesz, sőt lehet hogy bekerül nálam a TOP 10-be. De, és ott az a de. Én az alapján fogom megítélni amit a Black Hawk Down-nál tapasztaltam. Jó film volt. Csak áradt belőle a mellveregetés és az önsajnálat. Hát a végén amikor a tábornok feltörli a vért hát az ultra poén volt. Na mindegy. Meglátjuk mi sül ki belőle. Ha tévedtem én kérek elnézést.
süti beállítások módosítása